Lilypie Fourth Birthday tickers
11
H: 12°
L: 4°
Győr
Szombat, 25 Február
7 napos előrejelzés
Vas Hét Ked Sze Csü Pén
           
13° 13°
-2° -2°

2011. január 30., vasárnap

Étteremben

Én akkor is szeretem az IKEA-t, és kész. Most például azért szeretem, mert az étterem kifejezetten bababarát. Először is lehet bébiételt kapni. Almás-sütőtököst vettem. Nagyon jó választás volt. Csongor hajolt a kanálhoz, meg se várta míg a szájához ér.

Aztán van etetőszék is, meg eldobható előke. Ennek nagyon örültem, mert azt elfelejtettem csomagolni.
Meg egész kis konyha van a babáknak, ahol teljesen elő lehet készíteni a kajájukat.
Csongornak is tetszett az előke, meg is kóstolta.

Szerintem Csongi is szereti az IKEA-t:), így a család 2/3 része elégedett volt.


Ebéd után egy kis hanggyakorlás. Már megy a berregés, a sziszegés, most a legújabb a T hang, egyelőre suttogva. De legjobban az szól, hogy "dádádádádádá".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése